7er кузов E65 / E38 (1994-2008)
- +380 (95) 500-69-69Ігор
- +380 (98) 500-69-69Ярослав
- +380 (93) 500-69-69Олексій
A06-0812-2 - +380 (95) 500-69-69Ігор
- +380 (98) 500-69-69Ярослав
- +380 (93) 500-69-69Олексій
A06-0812-1 - A06-0813-2
- A06-0813-1
- A06-0874-2
- A06-0874-1
- A06-0814-2
- A06-0814-1
- B06-0887-2
- B06-0887-1
- 984 ₴Готово до відправкиC06-0993-2
- 984 ₴Готово до відправкиC06-0993-1
- 984 ₴Готово до відправкиG06-0912-2
- 984 ₴Готово до відправкиG06-0912-1
- 2 378 ₴Готово до відправкиT06-1068-2
- 2 378 ₴Готово до відправкиT06-1068-1
Комфорт та спортивність — на перший погляд ці два показники несумісні, особливо у авто минулого сторіччя, які могли подарувати зручність седану та задоволення за кермом. Поєднувати це навчились у Баварії, таким авто стала BMW E38. Він став суперником Мерседесу С-класу, коли вперше з’явився на світ у 1994 році.
На той час Е38 рахувався автомобілем класу люкс. З його появою, компанія вперше випустила дизельний двигун у люксовому сегменті авто. БМВ оснащували всіма можливими оновленнями, аби «зліпити» ідеальний автомобіль: шкіряний салон, натуральне дерево, круїз-контроль, підігрів сидінь, лобового скла, дзеркал — усе це було присутнє в авто.
Е65 належить до четвертого покоління седанів, яка була представлена та випущена у продаж у 2001 році. Вона вражає своєю божевільною динамікою та хорошим управлінням. На фоні того, що виглядає вона не зовсім сучасною, оснащення їй присвоїли найновіші на той час. Е65 прийшла на заміну Е38 і стала мало схожою на авто концерну БМВ. Масивна «сімка» вражала своїм дизайном і нагадувала авто Е23, але в цілому автівка була схожа тільки саме на себе.
Змінити скло на фарі чи корпус на фарі досить легко. Не потрібно купувати фару в зборі, а достатньо лише звернутись до спеціалістів ФарФарЛайт. Допоможемо швидко та якісно доставити потрібні вам деталі для автосвітла.